معاملات انگشتر عقیق

ساخت وبلاگ

 

آیا میخواهید این انگشتر همیشه در انگشتتان باشد؟ یا اینکه تنها می خواهید در مراسمات و مناسبتهای یگانه از آن به کار گیری فرمایید؟

خرید انگشتر عقیق

اما سیرتکامل و رخ انگشتری که انتخاب میکنید، بر حسب رغبت و ذوق و سلیقه ی شما تعیین می گردد؛ ولی انگشتر برای استفاده ی روزانه می بایست کاربردی بوده و تمام آنچه که در صدر ذکر کردیم داشته باشد.

 

انگشتر منحصر به فرد مناسبات و مجالس می تواند دارای سنگهای قیمتی باشد؛ هرچند که خاتم کاری با سنگهای قیمتی مخصوص به جواهرات مجلسی نمی‌شود، شما هنوز هم میتوانید انگشتری برای استعمال ی روزانه تان انتخاب نمایید که دانه های الماس به آن زینت بخشیده اند!

 

گردآوری: خانواده آکاایران

 

گردآوری به وسیله بخش جواهرات 2017، طلا و جواهرات و جواهر، زیور آلات، جور انگشتر، مدل گردنبند، جور دستبند، نوع گوشواره تارنما آکا

مطالب دارای ارتباط

دامادها برای خرید طلا جواهرات به این نکات اعتنا کنند

نکات مهم درخریدطلاوجواهر

‎نکات مهم در مراقبت از جواهرات و ساعت

مهم ترین نکات درهنگام خریداری کردن طلا

نکات مهم درباره سنگ های زینتی در جواهرات

نسخه پرینتارسال به دیگری

معاملات انگشتر عقیق...
ما را در سایت معاملات انگشتر عقیق دنبال می کنید

برچسب : خرید انگشتر عقیق, نویسنده : عماد silver001 بازدید : 120 تاريخ : پنجشنبه 29 اسفند 1398 ساعت: 0:05

خرید انگشتر عقیق


خرید انگشتر عقیق
پوشیدن گردن آویز و رو‌مانتویی زیبایی ظاهر و لباس مارا طولانی تر می کند و منجر درخشش هر چه بیشتر ما در مناسبت‌ها و گوشه و کنار‌های گوناگون میشود. اما خرید گردنبند مناسب می‌تواند زیبایی‌ها را یک سری برابر کند.

معمولاَ زنجیرهایی از کالا فلز و یا جواهر که یار و همدم با پلاک می‌باشند را مدال می‌گویند. این پلاک‌ها میتوانند از متاع الماس، سنگ‌های قیمتی، فلز و یا مروارید باشند.

در این نوشته کارایی داریم اطلاعاتی راجع به خرید گردن بند و اشکال مدال مردانه، دخترانه و زنانه در مشت شما قرار دهیم:

خرید گردنبند دخترانه
خرید گردن بند مردانه اسپرت
خرید گردنبند مروارید
خرید گردن بند چوکر
خرید گردنبند تک نگین
گونه های زنجیر
اندازه گردن بند
کادو دادن گردنبند
خرید گردنبند دخترانه
هنگام خرید مدال دخترانه می بایست به نوع‌های گوناگون آنها دقت کنیم. زیرا گردنبندهای دخترانه زنجیرهای سنگین، لینکی و یا پارچه‌ای دارا‌هستند و ممکن می باشد از الماس، سنگ قیمتی، فلز و یا نگین تشکیل‌شده باشند.
خرید گردن آویز مردانه اسپرت:
خرید گردن بند مردانه اسپرت منجر شیک‌تر به نظر رسیدن ظاهر و استایل مردانه میشود.
تیرتاج, گردنبند
مدال مردانه مهلو گونه ۱۲
اطلاعات طولانی تر
خرید گردن بند مروارید

گردنبند‌های تک نگین
گردن آویز دخترانه تک نگین که پلاک آنها شمال یک نگین الماس، مروارید و یا سنگ قیمتی می باشد، اعتنا کلیه را به سمت خود جلب می‌کند. این گردنبندها هیچوقت دِمُقریه نمی شوند و می توانیم آن‌ها‌را با جامه‌های مجلسی و رسمی بپوشیم.

انواع زنجیر


اندازه گردن بند
هنگامی می‌خواهید مدال و رومانتویی بخرید به بلندی آن اعتنا نمایید و آن را در سایز مناسب تهیه نمایید. بلندی گردن آویز یعنی جایی که گردن بند قرار می‌گیرد.

 

معاملات انگشتر عقیق...
ما را در سایت معاملات انگشتر عقیق دنبال می کنید

برچسب : خرید انگشتر عقیق, نویسنده : عماد silver001 بازدید : 137 تاريخ : دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت: 21:22

خرید انگشتر عقیق

 


به نظرتان گران ترین سنگ جهان چه است؟بیش تر از میلیون ها دلار برای هر قیراط، این سنگ های قیمتی به جهت کم بودن خویش و یا این که ظاهرشان بسیار گران میباشند. این سنگ ها عمدتا در بخشها گوناگون در کشورهای آسیایی یافت میگردد و می‌توانند در مقدار یه خرده  اکثری از مردم بد بخت را به ثروتمندانی خوشبخت تبدیل نمایند.در‌این مقاله 10 عدد از گران ترین و کم یاب ترین سنگ ها را از دهمی به او‌لین سنگ به شمامعرفی خوا‌هیم کرد.
10 – ژرمژوئیت~ 2,000$ دلار در هر قیراط

JEREMEJEVITE

ژرمژوئیت (Jeremejevite)، سنگی قیمتی بسیار معدود میباشد که اولی توشه در سال 1883 در کوه Soktui در سیبری(بخش آسیایی روسیه) کشف  شد. اکنون این کانی در حوزه‌ Erongo در نامیبیا و معدن Pantahole در میانمار و در شهر کوچک Tadjik در Chorough یافت می‌شود. از ویژگی ها آن می شود به رنگ آبی رنگ متمایل به رنگ ارغوانی اشاره نمود.
9 – عقیق سیاه ~2,355$ دلار در هر قیراط

BLACK OPAL

عقیق سیاه یکی نادرترین عقیق قیمتی میباشد که بخش اعظمی آرزوی داشتن آن را دارا‌هستند.از عنصر های کربن و اکسید آهن تشکیل‌شده میباشد.این سنگ را می قدرت در استرالیا،نظارت، ترکیه، اندونزی، برزیل، اتیوپی یافت.
8 – بریل قرمز رنگ ~10,000$ دلار در هر قیراط

BIXBITE

بریل قرمز‌رنگ(Bixbite) یکی کیمیا ترین سنگ های قیمتی عالم میباشد که صرفا در چندین ایالت یوتا و نیومکزیکو یافت می گردد. اولی توشه بوسیله پزشک هاجز لامار،مکتشف مواد معدنی از یوتا، تصادفی کشف شد. دکتر معالج هاجز در واقع دنبال اورانیوم می گشت که زمرد قرمز‌رنگ را پیدا کرد. اکنون، این سنگ در کوه Wah Wah در یوتا یافت می‌شود.

معاملات انگشتر عقیق...
ما را در سایت معاملات انگشتر عقیق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عماد silver001 بازدید : 115 تاريخ : پنجشنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 20:20

خرید انگشتر عقیق


خانم ربانی یکی از دیگر از هنرمندان فعال در‌این کارخانه میباشد که با دقت به حرفه تحصیلی اش در موضوع صنعت های دستی، سرگرم به ایجاد زیور آلات میباشد.

وی از وجود سنگ های تقلبی و سوای کیفیت در بازار شکایت داراست و میگوید: زیرا بخش اعظمی از مردم تخصصی در آشنایی سنگ های قیمتی و اصل از سنگ های تقلبی در بازار ندارند، این زمینه منجر می گردد ارزان سنگ های نامرغوب و ارزان بها رونق بیشتری داشته باشد.

آقای مخلوقه معلم عمل ایجاد انگشتر در استان هم از ورود سنگ ها و زیورآلات از دیگر کشورها مثل اندونزی، هند و چین به سرزمین عیب گیری کرد و خاطرنشان کرد: با دقت به گنجایش های بسیار خوب و وجود عقیق های باکیفیت در استان، بایستی تعداد سوله های اینچنینی طولانی تر شود ، به دلیل آنکه ما هم گنجایش ایجاد داریم و هم هنرش را.

گفتنی میباشد عقیق قم از متنوع ترین و کیفیت بالا ترین عقیق های دنیاست به گونه ای که در معادن استان، عقیق های کبود، زرد رنگ، سپید و دودی یافت می‌شود.

در آخر گزارش ما شاهد کالا پایانی ثروت مخفی در کویر های قم بودیم. سنگ های براق و رنگارنگی که با گویش بی زبانی می گفتند ما دردل خویش ثروتی پنهان داریم که هم میتوانیم رونق بخش اشتغال باشیم و هم موتور اقتصاد مقاومتی و خودکفایی را بر روی به دور سرعت بیندازیم.

در هنگام خروج از سوله با خویش می اندیشیدم که چه تعجب آور سفری داشتند این سنگ ها از دل بیابانی برهوت  تا پشت ویترین دکان ها؛ گوهرهایی ناب که گهگاه ارزششان از طلا جواهرات ونقره نیز فراتر میباشد.

معاملات انگشتر عقیق...
ما را در سایت معاملات انگشتر عقیق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عماد silver001 بازدید : 119 تاريخ : چهارشنبه 21 اسفند 1398 ساعت: 18:11

خرید انگشتر عقیق


اپال از واژه و کلمه سانسکریت ( گویش باستانی هندوها ) Upala به معنای ” سنگ باارزش ” گرفته گردیده و آن‌گاه کلمه و واژه یونانی (Opallios) به معنای ” تغییر‌و تحول رنگ ها” به وجود آمده میباشد. در روزگار باستان اپال تحت عنوان ملکه سنگ ها شناخته می گردیده چرا که رنگ تمام سنگ های قیمتی دیگر را دربرگیرنده میشود. هر سنگ اپال تحت عنوان یک مللکه یک اثر اختصاصی میباشد. بعضا از اشخاص تشعشع وقار بخش آبی رنگ و سبز آن را دوست دارا هستند و برخی دیگر دلداده رنگ قرمز‌رنگ و رنگ زرد براق آن می باشند. در واقع شما با داشتن سنگ اپال رنگین کمانی از رنگ ها را دارید که با چرخاندن آن می‌توانید هر رنگی را که دوست دارید ملاحظه کنید.

رعد و برق های حیرت انگیز استرالیا به رنگ مشکی اپال دارای شهرت می باشند.اپال سمبل وفاداری و اطمینان میباشد و توان دیده و ذهن را ارتقا میدهد.

مثال سنگ اپال

 

مثال گردن بند درست شده با سنگ اپال به وسیله آلبوم ساعتچی

سنگ پریدوت(Peridot) :

پریدوت یک کدام از سنگ های قیمتی میباشد که برخلاف سنگ هی دیگر صرفا در یک رنگ سبز کمرنگ ( سبز آهکی) موجود است. در طول های قدیم اعتقادوباور بر این بود که پریدوت کادو مامان طبیعت برای جشن و پای کوبی هر ساله به وجود وارد شدن دنیای تازه میباشد. سنگ پریدوت بیش تر در مصر موجود است.

پریدوت به جهت دارا بودن رنگ سبز مایل به رنگ زرد با سو‌مین چاکرای تن ( چاکرای کانال شمسی) در رابطه میباشد و بر روی اندام های آن نصیب از تن اثر درمانی دارااست. پریدوت به معالجه بیماری های کبدی، ایرادات گوارشی و بیماری های همه و مثانه امداد مینماید و همینطور برای بدور کردن کابوس های شبانه هم بسیار اثر گذار میباشد.

معاملات انگشتر عقیق...
ما را در سایت معاملات انگشتر عقیق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عماد silver001 بازدید : 116 تاريخ : دوشنبه 19 اسفند 1398 ساعت: 16:12

خرید انگشتر عقیق


کروندوم به خودی خویش نسبتاً بی رنگ میباشد و استدلال رنگ دهنده در روبی عنصر کروم میباشد و همانگونه که بی تردید چشم اید سایه هایی قهوه ای رنگ در یاقوت سرخ موجود است عامل آن ها مقدار بسیار یه خرده از فلز آهن در ادغام شیمیایی آن ها میباشد. نسبتاً در هر معدنی یک جور رنگ روبی یگانه خویش را دارااست و فرمول خاصی برای گزینش رنگ آن مبنی بر مکان نیست.

معمولا پراکندگی رنگ در سرتاسر نقاط روبی گوناگون میباشد و لکه های قرمز‌رنگ یا این که نوارهایی در آن به چشم می خورد. شایسته ترین رنگ روبی رنگ قرمز رنگ خالص میباشد که به “خون کبوتر” مشهور میباشد. اصطلاحاتی رایج در بازار جواهرات مانند یاقوت برمه یا این که یاقوت سرخ سیامی در واقع بخاطر کیفیت بالای رنگ آن میباشد خیر به خیال مکان استخراج آن.


گونه های مرتبه رنگهای یافوت از خونی غلیظ و تیری تا پر‌نور
قیمت دو یاقوت هم وزن بیست قیراطی در شایسته ترین کیفیت (سافیر کشمیر یا این که روبی برمه) با مثال یاقوتی به به عبارتی ویژگی ها کانیایی اما در بدترین کیفیت گوهری (مانند بعضی یاقوت های هند و آفریقا) میتوانند تا آبادی هزار برابر تفاوت داشته باشد، گوهر او‌لین قیراطی 20 هزار دلار و دو‌مین کمتر از دو دلار!

طرز استخراج سنگ یاقوت سرخ

مرد اهل سریلانکا در اکنون روبی در رودخانه
یاقوت سرخ را می اقتدار از شکافها و شبکه های بسیار ریز و حفره های کوچک همانند بقیه کانی های دیگر پیدا کرد. استخراج این سنگ از معادن ذخیره اول از نگاه اقتصادی مقرون به صرفه وجود ندارد و ترجیحا به طور ابتدایی و از روش معادن ثانویه رسوبی استخراج می گردد. این طرز کهن صدها سال میباشد که از روش شستن شن و ماسه های رسوبی کف رودخانه جهت یافتن این گوهر انجام میگردد.

منابع و معادن سنگ یاقوت سرخ در عالم

معاملات انگشتر عقیق...
ما را در سایت معاملات انگشتر عقیق دنبال می کنید

برچسب : خرید انگشتر عقیق, نویسنده : عماد silver001 بازدید : 122 تاريخ : شنبه 17 اسفند 1398 ساعت: 18:08

خرید انگشتر عقیق


در هنگام حک نمودن این ذکر می بایست اعتنا نمود که هیچ خطی دو توشه رسم نگردد.
ترک حروف واو، میم، ها و ستاره ها نباید تو پُر باشند.
خط های رسم گردیده برای ستاره ها، نباید خیر در بالا و خیر در آخر همدیگر را جدا کنند.
همه حروف الف مندرج متساوی باشند.
واو آخرین بر روی کل ذکر کشیده شود.
بقیه حالت حک نمودن ذکر شرف شمس

این ذکر می بایست به اسم شخصی که خواهان نوشته شدن آن بوده حک شود. پس بهتر میباشد این ذکر در به عبارتی ساعت و روز روایت شده نوشته شود و از خرید سنگ های فراهم در بازار خودداری فرمایید زیرا هیچ اطلاعی راجع‌به دوره و حک شدن این سنگ ها نداریم. ضمن اینکه اسم شما نیز بر روی سنگ حک نشده میباشد.

و در آخر

مبتنی بر قسمت های نقل شده در کتاب “السحاب اللئالی” که به وسیله سید عبدالله بوشهری نوشتن شده‌است، ذکر شرف شمس در ضف علم ها نا آشنا طبقه بندی می‌شود و برای رهایی از درماندگی و فقر، مصون نگه داشتن مالک ذکر از حمله حیوان‌ها و تهیه کردن ارج و شکوه تاثیر فراوانی دارااست.

معاملات انگشتر عقیق...
ما را در سایت معاملات انگشتر عقیق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عماد silver001 بازدید : 140 تاريخ : جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 0:20


خواص انگشتر عقیق

انگشتر عقیق در مقابل نوروروشنایی اشکالی همچون حباب یا کندوی زنبور از خود نشان میدهد. انگشتر عقیق برای بزرگ، شادابی و ادب روح و همچنین بر طرف شدن غم و غصه و حزن های روحی بسیار مفید می باشد. در پیشین بسیاری از ائمه معصومین (ع) از انگشتر عقیق استفاده نموده و بر خواص و اهمیت انگشتر عقیق در گشایش روزی و دفع بلایا تاکید می نمودند.
سنگ عقیق

عقیق سنگی بسیار پربرکت و سرشار از خواص می باشد که در روایات زیادی بر اهمیت آن تاکید شده است. عقیق در رنگ های قرمز، زرد رنگ، خاکستری مایل به آبی رنگ و سفید یافت میشود. هم چنین سنگ هایی وجود دارد که به منجر شباهت ساختاری و فیزیکی در تجارت آنها را جزء خانواده عقیق محسوب مینمایند مانند عقیق سلیمانی یا چشمی(باباقوری)، عقیق شجری، عقیق خزه ای.

سنگ عقیق در کشورهایی هم چون یمن، هندوستان، ایران، چین در رنگ های قرمز رنگ، زرد و سفید یافت میگردد.

خرید انگشتر عقیق

روشهای تشخیص انگشتر عقیق اصل با گونه بدل

• انگشتر عقیق را با آتش نمی توان سوزاند.

• سنگ عقیق روی شیشه خط می اندازد.

• انگشتر عقیق در مقابل فروغ اشکالی همچون حباب یا کندوی زنبور از خود نشان می دهد.

• شی نوک تیز روی انگشتر عقیق اثری ندارد و ردی نمی اندازد.

 

خواص انگشتر عقیق در حرف ائمه

 

انگشتر عقیق,فواید انگشتر عقیق,عکس انگشتر عقیق

بسیاری از ائمه بر خواص انگشتر عقیق در گشایش روزی بسیار تاکید نموده اند


امام راست گو(ع) درباره انگشتر عقیق فرمودند: هر که انگشتری از عقیق بدست کند پریشان نشود و مادام که با خود دارد اندوهی به او نمی‌ رسد.

 

در سخنی از امام باقر (ع) درباره انگشتر عقیق، آمده است عقیق سرخ زردرنگ و سفید هر سه کوه هایی میباشند در پردیس و هر که انگشتری از عقیق بدست کند به جز خیر و وسعت رزق نمی‌بیند.

 

درباره فواید انگشتر عقیق، امام رضا (ع) فرمودند: عقیق فقر و تنگدستی و درویشی را برطرف می کند و در حدیث دیگری امام میفرماید هر که قرعه به انگشتر عقیق بزند بهره او تمام تر بیرون می‌آید.

امام صادق (ع) درباره فضیلت انگشتر عقیق فرمودند: که انگشتر عقیق در اختیار نمایید که خوش یمن است و هر که انگشتر عقیق داشته باشد امید‌است‌ که عاقبتش خیر باشد.

 

طولانی تر بخوانید: نقش خاتم سلیمان و چگونگی حکاکی آن


درباره فضیلت و خواص انگشتر عقیق، حضرت محمد (ص) فرمودند: هر کس انگشتر عقیق در دست داشته باشد حاجتش برآورده می‌گردد و در حدیث نبوی دیگر منقول است شخصی نزد نبی اکرم ( ص) آمد و شکایت کرد که دزد در طرز به من رسید و اموال منرا برد حضرت فرمودند که: چرا انگشتر عقیق در اختیار نداشتی که آن از هر بدی نگاه می‌دارد آدمی را.

 

خواص و فواید انگشتر عقیق

اثرات انگشتر عقیق,انگشتر عقیق,تصویر انگشتر عقیق

انگشتر عقیق برای وسیع، شادابی و ادب روح بسیار مفید است

 

از دیرباز، قبایل و ملل کهن عالم، عقیق را سنگ مقدسی می دانسته اند و آن را از خود به دور نمی کرده اند، عقیق سنگی است که آن را حرز و پشتیبان انسان در مقابل بلایا و حادثه ها به ویژه در مبارزه ها می شمارند. انگشتر عقیق برای افزایش درآمد و رونق کسب و عمل و سهل شدن کارها بسیار موثر می باشد.

* انگشتر عقیق برای غربت از خونریزی های شدید، به ویژه برای زنان، بسیار اثر گذار می باشد.

* انگشتر عقیق برای تقویت نقاط گوناگون بدن و برقراری تعادل و هماهنگی در آن‌ها بسیار اثر گذار می باشد.

* استفاده از انگشتر عقیق اثری فراوان داراست و علاوه بر زدودن انرژی های منفی از گوشه و کنار، باعث تطهیر هاله ای از انرژی های منفی می شود.

* انگشتر عقیق برای بزرگ، شادابی و ادب روح و همچنین بر طرف شدن ناراحتی و غصه و غم های روحی بسیار اثر گذار است.

معاملات انگشتر عقیق...
ما را در سایت معاملات انگشتر عقیق دنبال می کنید

برچسب : خرید انگشتر عقیق, نویسنده : عماد silver001 بازدید : 133 تاريخ : چهارشنبه 14 اسفند 1398 ساعت: 5:07